diumenge, 3 d’agost del 2008

copa de iogurt, llet condensada i llimona

La meva dona es fa gairebé cada dia al vespre aquest postre, que ens va ensenyar la meva mare, i no se'n cansa, de manera que realment deu tenir les dues qualitats bàsiques que ha de tenir qualsevol plat: és bo i no embafa.
De fet, es tracta d'una mena de mousse de llimona, però més lleugera, perquè no porta nata i, si es vol, es pot fer amb iogurt desnatat (la Maria sempre el fa amb Activia) i la llet condensada també pot ser light.
No té pas gaire secret: per persona es necessita un iogurt, un parell de cullerades de postre de llet condensada (se n'hi pot posar més o menys, segons com es vulgui de dolç) i el suc de mitja llimona (també es pot fer de més o de menys segons si a grada o no el sabor àcid).
Es guarneix amb pell de llimona ratllada o com li fa la mare a la meva filla, amb xocolata negra ratllada per sobre.
Ahir els vaig preparar aquestes copes amb el guarniment per a la mare i per a la filla.

7 comentaris:

  1. Les dones de casa teva ha d'estar encantades amb tu, eh?
    Bon postre refrescant!

    ResponElimina
  2. parella, com va l'estiu? gràcies per aquesta visita en una època de poc trànsit.
    ja us vaig dir que feia un postre molt semblant al darrer que us va ensenyar en david lienas, si bé segurament no tan gustós i més lleuger. proveu-lo algun vespre, com les dones de casa.

    ResponElimina
  3. Que postre mas rico...en casa se quedan con la covertura del chocolate
    Buen lunes Manel

    ResponElimina
  4. Aquesta recepta la faig així que puga! No m'estranya que a ta casa en siguen addictes!!!

    ResponElimina
  5. su, es una receta muy sencillita pera comer iogurt cada día. buena semana también para ti.

    francesc, tasta-la que t'agradarà, com li deia a la su, són unes postres que es poden menjar cada dia.

    ResponElimina
  6. Rico y sencillo!!! Estupenda merienda o postre!!! Me lo apunto!!!

    ResponElimina
  7. salvia, en casa opinan igual y casi cada día se lo preparan.

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte