dimarts, 8 de febrer del 2011

resultat del sorteig d'un sopar al restaurant filigrana

No me n'havia pas oblidat, però entre la trobada gastroblocaire i els reportatgets que n'he fet, no havia tingut temps de fer el sorteig del sopar per a dues persones gentilesa del restaurant Filigrana, de Barcelona. Aquí podeu veure la llista d'inscrits, 40 de justos.
Com els altres blocaires que han fet aquest sorteig, he fet servir la pàgina de random.org per triar un número a l'atzar entre l'1 i el 40. I el número que ha sortit és el 19, corresponent a.... Candi!
Bé, Candi, passes sovint per aquí però necessito el teu nom i un telèfon de contacte per enviar-lo al restaurant, perquè puguis fer la reserva per al dia que et vagi bé. Recorda que el sopar és per a dues persones i que perquè sigui vàlid el premi, t'has d'haver fet amic/amiga de Filigrana al Facebook, clicant aquí.

2 comentaris:

  1. Ufff! No tinc paraules! Mai m'ha tocat res i no sé com actuar... He de fer un discurs?!! Moltes gràcies Manel, et seguiré llegint cada matí!!
    Després et passo les meves dades en un correu!
    Petonets!
    Candi

    ResponElimina
  2. felicitats candi per ser el guanyador del sopar!!! estic segura que gaudiràs d'una nit inoblidable, ja veus el número 19 t'ha donat sort. enhorabona !!!!!!!
    anna

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte