dilluns, 11 de novembre del 2013

pop guisat amb verdures



Aquest popet estava molt bo, però segurament no hagués aparegut en aquesta pàgina si no fos que em vaig posar a jugar amb l'editor de fotos i aquesta que encapçala l'article em va agradar.
I no és pas que el plat no s'ho valgui, que em va agradar molt el resultat, eh? I no és pas complicat.
Vaig fer servir per a dos un pop blanc de mida mitjana, el vaig tallar i sofregir amb oli, després el vaig ofegar amb vi blanc i hi vaig afegir ceba, pastanaga, pebrot verd i pebrot vermell, tot tallat a daus. Ho vaig deixar sofregir, afegint-hi una mica d'aigua quan es quedava sec, i a mitja cocció hi vaig afegir carbassó també tallat a daus, una mica més de vi blanc, i vaig deixar que anés fent xup-xup, amb un bitxo fresc sencer a dins per donar-li una mica d'alegria.
Ja veieu que és un plat d'aquells que m'agraden, de sucar-hi pa.


4 comentaris:

  1. Si ja es veu que t'agraden les verdures! No cal fer règim, amb plats com els teus! ;-)

    ResponElimina
  2. Ei, Manel! Quina bona cara que fa aquest plat n'has fet venir ganes de fer-lo.

    ResponElimina
  3. Un autèntic plat per sucar-hi pa!!!!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  4. M'agrada molt el resultat d'aquest plat!! I amb un bon tros de pa ja no hi ha pas res més a dir!! :)

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte