dimarts, 6 de maig del 2014

dues entrevistes radiofòniques

De tant en tant, alguna emissora de ràdio em crida per parlar d'aquest blog, i procuro deixar-ne constància aquí. Aquest dissabte em van entrevistar al Programa Pagesos de Ciutat de Ràdio Santa Perpètua, que s'emet per la Xarxa a tot Catalunya. Si la voleu escoltar, només dura cinc minuts i explico al final un parell de receptes amb les verdures que més m'agraden, faves i albergínies.
Ja fa més temps, el 14 de gener, el Jordi Rius em va convidar al seu programa B de blog de Ràdio Castellar; va ser una entrevista en profunditat, molt més llarg (dura 36 minuts).
Si us ve de gust escoltar-les, us les deixo aquí al costat, a la columna de la dreta.

3 comentaris:

  1. M'ha agradat molt escoltar-te a la ràdio, i prendre nota d'aquestes receptes tan senzilles i bones que ens has donat!
    Petons

    ResponElimina
  2. Uns programes molt interessants! quan tingui un moment em fico amb el llarg ;-).

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per compartir la teva recepta amb nosaltres, un plaer!

    Salut!

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte