dilluns, 27 d’octubre del 2014

us agradaria cuinar amb una autèntica cataplana portuguesa?

Dies enrere us vaig parlar de la meva primera experiència amb la cataplana, una cassola original de Portugal, de forma esfèrica formada per dues meitats unides per una frontissa i que es poden ajuntar i tancar hermèticament amb un sistema semblant a les carmanyoles de tota la vida, cosa que permet cuinar els aliments al vapor i sense perdre les propietats dels aliments.
Estan fetes de coure per fora, cosa que les fa realment maques, i es poden portar a la taula tancades, de manera que no es veu ni s'olora el contingut fins que s'obren davant dels comensals.
KPHome les importa en exclusiva, amb diferents mides tant per a cuines de gas com de vitro i d'inducció. Ara, aquesta empresa ofereix als lectors de Cuina generosa la possibilitat d'obtenir la vostra cataplana amb un 10% de descompte visitant la botiga aquí i introduint en el moment de la compra el codi O8YA2JL4. Bona cuina!

3 comentaris:

  1. Hola Manel,
    ja fa temps que tinc pensat comprar-ne una. Per cert, l'enllaç que dius dóna un error.
    Salutacions

    ResponElimina
  2. gràcies, francesc, ja ho he arreglat!
    doncs si ho tens pensat, no ho dubtis, va molt bé, i si la compres introduint el codi promocional tindràs un 10% de descompte. ja m'ho explicaràs si al final la compres!

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte